Хомосексуализмът е наказание

от Петър Порумбачанов

От дълги години, различни организации, в това число и църковни, се борят за узаконяване на хомосексуализма, за премахване на законовите ограничения относно разврата. Днес, в голяма степен, тази битка е спечелена от педерастите заради благодатната почва в хуманистичните ни общества. Тази благодатна почва е антиномисткият стремеж на съвременния човек – желанието му да разруши свободата в Закона. Днешните защитници на хомосексуалистите са духовни деца на маркиз Дьо Сад, който вижда свободата реализирана само в анархията. Всеки закон е омразен за всички, които са паднали в плен на разврата.

Истината е, че всички поклонници на извращенията са врагове на християнския морал. Единствената бариера, която възпира този свят от реална лудост под натиска на педерастите са истинските християни. Опитите на съвременните „учени”, като д-р Бърглър или д-р Улерстам да представят извращенията като добри, понеже носят удоволствие на някои хора, следва логиката на самоубийството. Очаквам скоро да доставят на серийните убийци „материал” за удоволствието им, на педофилите малки дечица, на некрофилиците трупове, а на скотоложците стада животни!

Отвратителната и нагла мерзост на някои от враговете на морала стига до там, че вече предупреждават всички хетеросексуални двойки, че се намират в голяма опасност заради сексуалната им ориентация. „Има твърде голяма опасност да създадете семейство и да живеете като съпруг и съпруга”, казват те. Може да си създадете твърде много нежелани емоционални проблеми – по-добре да сте скотоложци (да правите секс с животни) отколкото хетеросексуални, така няма да се обремените емоционално, само ще се насладите на топлият овчи задник и после ще го затворите в обора или в пеща с булгур и пресен чесън.

Ако поколенията на 60-те и 70-те години живееха в условията на сексуална революция, то днес определено живеем в условията на хомосексуална революция. Кой е обект на тази революция, ако не библейската вяра и морал!? Християните не виждат това, защото ако виждаха, щяха да реагират на безсрамната и нагла пропаганда от страна на нещастните хомосексуални грешници. За сметка на това, педерастите се представят за нежни души, онеправдани и неразбрани от „мракобесните моралисти” – християните. Проблема е, че мнозина се хващат на тази въдица – те нямат нищо общо с истината на християнството, затова не е добре да четат статията по-надолу, става все по-откровена и цинична.

Войната на хомосексуалистите срещу семейната институция има реални проявления свързани с желанието им да отглеждат деца. Исторически прецедент е, че на английско християнско семейство бе отказано да осинови дете, заради заявеното им в интервю становище, че няма да възпитават у детето, което отглеждат, толерантност и търпимост към хомосексуалистите. В същото време, хомосексуални двойки осиновяват чужди деца, защото практически те не могат да се възпроизвеждат – ползването на сурогатни майки е рядко и скъпо удоволствие. В света в който живеем, властите предпочитат да дадат сираците за отглеждане на биологично не възпроизвеждащите се педерасти, вместо на консервативни християнски семейства.

По принцип, хомосексуалистите нямат никога наследници, затова и живота им може да бъде помпозно инфантилен и разсипнически – все пак, няма на кого да оставят наследство. Стремежа към вечна детска безотговорност е философия на съвременното поколение извратеняци, което живее и консумира с пълни шепи собственото си осъждение. Всичко в светогледа на хомосексуалиста може да се сведе до сексуалната агония от разширения дирник, а когато има някакви взаимоотношения то те са достойни за презрение, защото „от библейска гледна точка, всяко търсене на целостта на другото човешко същество извън Бога е порочно, извратено и под осъждение. Такова търсене бива почитано само там, където Бог не е почитан в Неговото законово Слово.”

Когато хомосексуалистите заместват здравите библейски стандарти с произволни и вулгарни философии, изпадат в дълбоко и диво задоволство, защото вярват, че така подкопават върховния Закон и утвърждават собствената си автономност. Тази яростна враждебност към Истината не може да бъде успешна, освен в затвореният свят на хомосексуалистите, където те намират себе-реализация и утеха за престъпният си живот.

Как Божието Слово разглежда хомосексуализма? Библията е без резерви в своето осъждане на хомосексуализма: „С мъжко да не легнеш като с женско; това е гнусота” (Лев. 18:22); „Ако някой легне с мъжко, като с женско, и двамата са извършили гнусота; непременно да се умъртвят; кръвта им да бъде върху тях” (Лев. 20:13); „Да няма блудница от Израилевите дъщери, нито да има мъжеложник от Израилевите синове“ (Вт. 23:17). И малко дете не би имало съмнение какво е отношението на Бога на Библията към педерастите. Никъде, смъртното наказание над хомосексуалистите не е отменено, напротив, Новият Завет го потвърждава: „Така и мъжете, като оставиха естественото употребление на женския пол, разжегоха се в страстта си един към друг, струвайки безобразие мъже с мъже, и приемаха в себе си заслуженото въздаяние на своето нечестие. Които, при все че знаят Божията справедлива присъда, че тия, които вършат такива работи, заслужават смърт, не само ги вършат, но и одобряват ония, които ги вършат.” (Рим.1:27,32)

В Рим.1:27, глагола „разжегоха”, в оригиналния гръцки текст е „ekkaio”, което означава „изгарям”. Хомосексуализма е изгаряне на човека. Пламъкът на вечното осъждение, вече руши плътта и костите на хомосексуалистите. Библията ясно заявява и нещо повече, което е и доста по страшно: Хомосексуализмът е наказание за тези, които са заменили истинския Бог с лъжлив и са предпочели да служат на тварта, а не на Твореца (Рим.1:24-25). Това означава, че хомосексуализмът е явно и публично доказателство за „изгарянето”, осъждението на онези, които са намразили Бога и са въздигнали в култ собственото си сексуално удоволствие, което е позорно и противоестествено.

Срамотните страсти, в които Бога на Библията е предал всички, които са изменили естествената употреба на телата си (Рим.1:26) са хомосексуалните действия описани в (Рим.1:27). Важно е да разберем ясно, че Бог е предал тези хора в плен на греха, заради тяхното поклонение към плътта и освен това, Ги е осъдил на смърт. „Хомосексуализмът е крайната сексуална практика на върховно отстъпничество и враждебност против Бога. Хомосексуалистът е във война против Бога и във всяко свое действие отрича Божия ред и закон.”

Нека никой християнин не изпада в заблудата, че хомосексуалистите са незрели хора със забавено развитие и емоционални проблеми. Точно обратното – хомосексуалистите водят съзнателна и целенасочена война против Бога. Имат основание за това, защото Божието наказание за тяхното грозно престъпление е смърт, и един праведен ред би наложил тази смърт. Трябва да признаем, че една от причините смъртното наказание да бъде премахнато от съвременното наказателно право е заразата на хомосексуализма в обществото. След като няма законово ограничение за извратеността, педерастите могат да тънат в сластите си без вина и срам – никой не ги осъжда. Държавата, Семейството и Църквата са безмълвни.

Нека обаче не забравяме, че освен индивидуална има и колективна отговорност. След като Държавата не налага наказания и насърчава греха, след като християнското семейство не реагира адекватно срещу педерастите, а предава собствените си деца в държавни институции за да бъдат доктринирани в любов към греха и грешниците и след като Църквата вече ръкополага педерасти за свещеници, то идва ред на Бога на Библията. Бог не е за подиграване! Ако обществото не произнесе присъда, то Бог ще нанесе присъда над обществото, така както го направи със Содом и Гомор.

Никога няма да съучаствам в престъплението на съвременните модернисти, които толерират наследниците на содомците и гоморците. Бих предал на огън и сяра всеки град, който толерира омразните педерасти и бих си тръгнал както Лот, не поглеждайки никога назад.

Накрая, нека цитирам отново Ръшдуни Дж.Р.: „Когато срещнем хомосексуалист, който твърди, че е християнин и иска да бъде признат за такъв, имаме избор: или да приемем думите на хомосексуалиста, или да приемем Божиите думи както са заявени в Римляни 1-ва глава.” Лично аз не виждам избор тук – има само една възможност…

Статията е взета оттук: http://bgreformation.com/index.php?id=77

20 отзива

  1. Ясно е, че хомосексуализмът е грях, при това много тежък (ако може да правим класации), но това, което ме притеснява в статията е жлъчният тон на отхвърляне на човека. Все пак Христос умрял ли е за греха на хомосексуалистите?
    Другият момент е, че блогът се нарича „Парчета разум“. Разумът борави с аргументи, а не залага на емоции. От емоцията не можах да видя аргументите!
    Аз лично очаквам нещо повече от себе си като християнин в отношението ми към другите….

  2. Глупости, статията е само аргументи. Ако някой не ги вижда, това е само защото предварително се е настроил да не ги вижда, тоест е движен от емоции. Жлъчният тон на отхвърляне на статията („от емоцията не можах да видя аргументите“) може да дойде само от човек, който не разбира нищо от аргументи и няма кой знае какви високи очаквания от себе си в отношението си към другите.

  3. Ваня says:

    Отвратително. Ако наистина това е християнското отношение към другите хора (без значение от тяхната сексуалност), нищо чудно, че напоследък толкова хора отхвърлят религият. И ще ми говорите за любов… Как може някой да обича, ако толкова много мрази?

  4. Toni says:

    Смъртното наказание не е отхвърлено от закона поради хомосексуализма . Този аргумент е неточен , според мен . Аз не съм защитник на хомосексуалния начин на живот, но статията е написана по детски емоционално . А стилът и тона, да не коментираме . Мисля, че причините се крият в част от протестантските доктрини, според които след грехопадението човекът напълно губи способността да върши добро.Подкрепям само тезата, че църквата би трябвало да излезе с определена позиция по въпроса, но в България православната църква , ако не се лъжа, вече излезе с открито становище .

  5. Владимир says:

    От къде на къде, трябва да взимаме в предвид някаква позиция на Църквата,да не би нещо морално някога да е дошло от нея? Пълно е със догми,доктрини,канони и др.

  6. Злото не съществува абстрактно. Когато се сблъскаме с грях, ние се сблъскваме с конкретен човек и трябва да се справяме с този човек. Философията на ситуационната етика отделя греха от човека и го поставя в средата, което е именно тезата на Сатана в Едем. Тъй като в крайна сметка Бог е нашата среда, това означава, че всеки, който търси злото в средата, е по същество във война против Бога.
    Въпросът, които коментиращите поставят е от особена важност – проблемът се състои в драматичното неразбиране на Библейската истина /очевидното изключение е Божидар Маринов/. Философите на ситуационната етика прикриват основния проблем чрез сантиментални призиви. Едно общоприето твърдение е, че трябва да „обичаме грешника и да мразим греха.” Според Писанието това е невъзможно. Грехът не съществува извън човека; той не съществува като абстракция. Няма убийство където няма убийци, няма прелюбодейство където няма прелюбодейци и пр. Убийството и прелюбодейството съществуват като нарушения на Закона от хора. Като се отделя грехът от грешника, осъждението се отделя от действителността, от човека, и се поставя върху случайността. Човекът обича да се оправдава и да незачита вината си. Адам каза на Бога, „Жената, която си ми дал за другарка, тя ми даде от дървото, та ядох” (Бит. 3:12). Така Адам обвини Бога, че беше създал възможността за грях. Философът на ситуационната етика е винаги във война против Бога.

    На Ваня трябва да напиша, че няма човек, който да избяга от религията – това е nonsense. Човек е неизбежно религиозен, въпросът е каква е религията му: Християнство, атеизъм, демокрация, мюцюлманство, будизам . . . могат да се изброят много, но по лесно е да го обобщим: Има една религия – Християнство, всичко друго може да се обедини под знаменател езичество.

    Тони трябва да знае, че няма християнска деноминация /Православие, Католици или Протестанти/, която да твърди, че човек е способен да върши добро. Ако има такива изключения, то те съвсем не са християни.

    Владимир очевидно не разбира, че Църквата никога не е настоявала за покорство или подчинение на Нея . . . Тя винаги е призовавала за покорство и подчинение на Бога. Ако има общество, което призова за подчинение, на него само по себе си, то това не е Църквата, а диктаторските езически режими.

  7. Петре доста ти е объркана представата за това какво е религия какво не е…

    Религия – съвкупност и система от възгледи, нагласи и обичаи, основани на вярата в свръхестествени сили

    Атеизъм – представлява светоглед, убеждение, което изключва съществуването на каквото и да е свръхестествено същество – божество, дух, нематериални сили или задгробен живот.

    Демокрация – форма на управление, при която държавната власт произтича от народа чрез консенсус, референдуми или избрани представители.

  8. Boji says:

    От статията лъха толкова омраза, че не знам дали Исус за Когото чета аз в Словото, е същия Бог на които сте предали живота си вие. Първо: Бог обича всички! Това включва и обратните. Исус умря и за тях. И ИСКА ДА ЖИВЕЯТ, И ДА ИМАТ ИЗОБИЛЕН ЖИВОТ В НЕГО, както Го иска за всеки човек на земята. Дори и за педофилите, представете си. Второ:“ Но нашата борба не е срещу плът и кръв , а срещу началства и власти.“ Не знам къде точно е стиха, но го има в Словото. Борбата ни е със Сатана, не с хората, памакар и да са чукачи на кози! Сатана ги е вързал, и ние като служители на Бог би трябвало да ОБИЧАМЕ тиа хора, и да се молим да бъдат освободени. Да искаме смърт за който и да е, и да разпалваме неприязън и омраза към който и да е , е ОТ САТАНА! Едно 8 годишно дете каква вина има, че 15 годишния му приятел , често го кара да се събличат и да се барат. То става на 20 и това което е видял първо в сексуалния си живот, това търси да прави. Да, хомосексуализма е грях, но с омразата към хората вързани в него ние по-скоро кефим сатана, отколкото Бог. Има изход, както има изход от всеки друг грях. С омразата ви обаче, не знам дали някой гей ще се осмели да дойде и да каже „Помогнете ми!“

  9. Ралица says:

    Любовта ще оправдае всичко…
    Как мразя тази хуманистична любов пропила църквите!

  10. Boji says:

    Мразиш любовта? Мразиш и Бог значи. Факт е, че Бог обича всички-ВСИЧКИ! Да не съучастваме в тази любов е да не сме съгласни с Бог, да сме против Него! Ако пред вас има един гей, вярвам ще го убиете! Дано да не ви срещат такива хора!!!

  11. admin says:

    Boji, Бог не обича всички (Римляни 9:13).

    Бог се гневи на всички, които не вярват в Сина: „Който вярва в Сина, има вечен живот; а който не слуша Сина, няма да види живот, но Божият гняв остава върху него“ (Йоан 3:36).

    Относно хомосексуализма, премахването на мъжеложниците от страната е едно от похвалните неща за някои от Израилевите царе (III Царе 15:11-12). Изобщо няма да споменавам закона, където съвсем ясно се казва какво е наказанието за това престъпление срещу семейството като основна институция на земята (създадена като първа преди всякаква държава, преди всякаква църква).

    Недей да използваш Библията, за да ни говориш глупости. Тя е повече от ясна по въпроса за хомосексуализма ( I Тимотей 1:8-11).

  12. boji says:

    Значи сте по-скоро съгласни да убием всички геове, вместо да позволим на Бог да ги промени чрез нас? ? ? Или ще кажете, че е невъзможно гей да бъде нормален мъж с Божията помощ? Исус за това ли дойде брате да се мразим един друг??? Да, тиа хорица са наказани от Бог. Съгласен съм. Не е Божията воля да си обратен, но не мисля че е Божията воля да мразим обратните. Те имат грях, мрази греха им, не тях като хора. И все пак как може от една и съща уста да благославяме и да наричаме ближния си с думи като ‘педераст’. Един от тях идва при теб и ти казва ‘ Помогни ми!’ , кажи ми какво ще направиш?

  13. boji says:

    Всички се гнусим и ни се повръща от Азис. Някой да се сеща да се моли за него??????????

  14. boji says:

    Пак съа аз драги братя и сестри. Чета тука едно помагало за учители в Неделните училища. Превод от руски Петър Янев. Та там пише: Разказвайте на децата за Бог, Който обича ВСИЧКИ ХОРА, и ДОБРИ И ЛОШИ. Бог наказва , излива гнева си върху грешните, но това не променя Неговата любов!!! Ако това са глупости, както казвате, защо учим децата (бъдещета църква) на тях??? Или като в арабските страни да ги програмираме да мразят всички ‘грешни’ , да им дадем по един калащников и да се наслаждаваме?!

  15. Интересно ми е, ако Бог обичаше грешника а мразеше греха, защо праща грешника в огъня, а не прати само грехът му да се пържи там?

  16. “То става на 20 и това което е видял първо в сексуалния си живот, това търси да прави. “ гениялно шефе, значи нека да ги оставяме да изнасилват децата и да се молим Бог да им прости евала!!! И второ много е лесно да се правиш на толерантен християнин заради това , че живееш в хубава уреддена махала и си посещаваш искуствената църква където всичко е ок и да си мислиш, че педалите са някви неразбрани хорица. Ако идеш в турските и циганските махали и видиж как изнасилват деца и като те напорят отзад за шоу ще си промениш мнението. Най-много се кефя обаче на ония християни, които говорят за детските жертвоприношения на окултистите и се молят Бог да им прости. Баси лайната, а за жертвите никой не мисли. За това не е виновен хуманизма, не е виновен пиетизма, виновна е каквато и да е била липса на състрадание и разбиране на словото. Виновен също така е евтининят духовен егоизъм, що щот на никой не му стиска задника да води война срещу началствата на този свят по-лесно е да грачиш всяка неделя в църква и да си хапваш пържолки! Аш колсум братя християни само тва иска Бог от вас!

  17. @ Райчо Николов: Защото някои грешници така здраво са се хванали за греха, като че той им носи спасение…а отказват това което им е дадено от Бога. :)

  18. анализ says:

    Обичай враговете си пише в библията. В тази статия толерантността клони към 0 и е заменена от гръмки думи. Като не можете да обичате враговете си, къде ни учите нас на „парчета разум“. Къде ви е смирението? Затова и уважението към религията намалява. Може би е добре да се смени името на парчета омраза.

    • paprat says:

      Толерантността към злото не е нито любов, нито добродетел. Предупреждаването срещу него, обаче, е.

      Друг е въпроса какво намираш за добро и зло – определено не е и това, което Библията дефинира. Така че недей да проповядваш морал от името на Библията, без да я познаваш – излагаш се.

      • анализ says:

        То вие се излагате. В библията много се говори за смирение, ама не го виждам от вас и от изказването ти. Религиозните фанатици също не са добро нещо. И толерантността към тях не е добро нещо. както вече казах затова религията губи уважението

Напишете коментар

Използваме Граватари в кокментарите - вземете свой собствен, за да бъдете разпознавани!

XHTML: Това са някои от таговете, които може да ползвате: <a href=""> <b> <blockquote> <code> <em> <i> <strike> <strong>